Lördag 6/12

Vi håller på att göra om badrummet hemma och det hade jag glömt bort. Så fredag morgon kom jag traskandes nedför trappen iförd trosor och baotakort sovtröja. Och den första som säger hej när jag kommer in i köket är mattläggaren som sitter på köksgolvet och cuttar en matta!

Hursomhelst skulle jag till tandläkaren igår, men när vi precis skulle fara så ringde de och sa att tandläkaren är sjuk. Följde ändå med mutter in till stan, löste korsord hos farmor ett tag och vid halv 1 for jag in till stan och överaskade Josefin vid granbussen :D Vi traskade runt på stan och kollade kläder och julklappar, käkade på matstället, och for till porsön :)

Vid 6 for vi till stallet, vi skulle hjälpa Nina med jouren. Mockade och grejjade till Jenta, tog in hästarna och sopade stallet. Efter det red Josefin och fick henne att göra massa saker :D Sedan fick hon vara ridlärare åt mig ett tag ^^ Putter kom och hämtade oss kring halv 10 och nu är det jämtön som gäller i helgen.

Idag är det lite halvdåligt väder, så nu ska jag fixa frukost och ringa till darlo :)


Önskar mig Skaburbian collectives skivor i julklapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0