Fredag :)

Idag ska jag på stan med Erik, vi ska shoppa :D Haha, eller jag ska shoppa och Erik ska hänga på ;p
Måste inhandla lite skolgrejer, har köpt allting föruomt blocken så dom ska inhandlas idag.

Imorgon är det tävlingar i stallet och jag ska vara uppstallningsansvarig igen, dvs möta de tävlande vid dörren och visa vilken box hästen ska stå i och vars allting finns och sådär :) Sedan på kvällen kommer pappa och pickar upp mig och svenne så drar vi till torpet igen :) Vi spontanåkte btw till torpet i tisdags, pappa ringde kring 8 och frågade hur läget var och då sa svenne precis att han inte skulle repa något i veckan så då kom pappa och hämtade oss där kring 23 när han slutade jobbet så for vi till torpet och chillade tills torsdagmorgon :)

Imorgon är det alltså stall som gäller och sedan hejdå middag hemma i torpet, på söndag tar jag mitt pick och pack och flyttar till Öjebyn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0