:)

Ridlägret var roligt, iaf hästarna :) Medelåldern låg på typ 10 år så det sociala var kanske inte det allra roligaste. Min häst hette i alla fall yrrol och han var baotasnäll! Ridlektionerna var helhärliga, och jag fick hoppa upp en grupp! Från Piff till Paff, det var roligt :) Kvällsaktiviteterna var väl sådär, förutom rykttävlingen som jag förövrigt vann ;) Priset var massa godis :D
Veckan i helhet var iaf superb men det är skönt att vara hemme igen hos darlo och våra egna hästar :)

På måndag börjar skolan så mest troligt flyttar jag på söndag, det ska bli spännande. Det kommer kännas konstigt att inte sova med Svenne varje natt men det är väl en vanesak, helgerna blir ju fortfarande som vanligt :) Och det är ju inte som att vi är hundra mil ifrån varandra heller, det är ju bara att ta bussen eller tigga skjuts om det skulle krisa.

I fredags var vi på hejdå fest hos Lovisa, det var baotatrevligt där :) Men jag var grymt trött efter att ha åkt tåg 18 timmar fast det var roligt iaf, massa goda chips ;)

Nu i veckan ska jag iaf bara chilla biff, packa lite saker och umågs med darlo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0