Tisdag.

Vi har precis varit och kollat på hus på björkskatan, det var slitet och baotasmå rum, vi ska inte flytta dit.
Det ska bli skoj att flytta dock, när vi nu gör det.

Jag hade en period när jag drömde mardrömmar varje natt i ungefär 3 månaders tid, det handlade mest om att svenne skaffade sig någon annan eller helt enkelt höll på med någon annan utan att jag visste om det. Idag när jag kom ut ur klassrummet stod han och höll om en annan tjej och det såg helmysigt ut, de vände sig om och sa: Oj, jag såg inte att du stod där. Det var som att kliva rakt in i en dröm, men jag sa bara okej och gick därifrån. Stort framsteg, förut hade jag låst in mig på toan och gråtit.

Jag pallrade mig iväg på extramatten idag och satt där till 4, det gick bra. Det satt dock en muppad tjej vid samma bord som mig, vi råkade ha samma namn och när jag skrev upp mig på hjälplistan uttnyttjade hon det. Men jag tröstar mig med att hon betede sig som en omogen fjortis medans jag faktiskt klarade av mitt tal själv under den tid hon behövde en förklaring från min hjälptid.

På historian idag fick jag tillbaka massa uppgifter;
  • MVG på KUHI - rapporten.
  • MVG på Historiaprovet.
  • VG på Antiken uppgiften.
Me happy!

Nu sitter jag hos Svenne, han är dock inte hemma än.
Nina (svennes mamma) lagade jättegod mat till mig.
Snart är det dags för stallet :)

Kommentarer
Postat av: Hannan

Men åh, tänk vad praktiskt det hade varit om ni hade flyttat dit :c

2008-04-08 @ 20:22:30
URL: http://lacona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0