Fredag.

Idag klev jag upp extra tidigt för att inte behöva stressa till skolan, och vad tror ni är det första jag ser när jag väl kommer till skolan? Min lektion är inställd! Så nu har jag klivit upp helt i onödan.
Sitter på gymnasiebibblot atm, alla har antingen lektion eller så är de inte här ännu, menmen, nästa lektion börjar om 2 timmar ungefär.

Idag har jag flätor på båda sidorna för första gången sen i 3an typ :D
Det är jätteroligt och jag känner mig jättetöntig, men jag lovade Svenne att jag inte skulle ha mössa idag och det funkade helt enkelt inte med rakt utsläppt bara. På tal om hår så ska Signe klippa och locka mitt hår på Onsdag :D :D :D Inte permanente men fixa upp på spolar och sådär, det ska bli så sjukt skoj, första gången i mitt liv som jag har riktiga lockar, så sjukt skoj är det inte att ha spikrakt hår.

I Onsdags så frågade jag Fredrika om hon ville rita en tatuering åt mig, och det ville hon :D :D
så jag är baotaglad nu för hon är så sjukt duktig på att rita så jag vet att den kommer bli baotabra!
Me und Mama ska tatuera oss tillsammans när jag fyller 18, det är ett tag kvar, men inte så jättelänge, ett halvår ungefär ;)

Ikväll ska jag och kolla i kyrkan när Lärkan och Sydafrikanerna sjunger :) Svenne är med och sjunger där så sen ska jag sova hos honom <3<3<3 Och imorgon ska vi ta sovmorgon och bara ligga och mysa <3

Jag har kvälljour i stallet imorgon, så vi ska fara dit på eftermiddagen någon gång och rida och sedan fixa jouren, det blir nog en helkväll i stallet, först insläpp kring 7 och sedan utfodring kring 9 :) men vi har iaf sagt bort morgonjouren på söndag, fast jag ska ändå upp jättetidigt för jag har tvätt tid från 7 till 12 , lite väl tidigt kanske men då har jag iaf resten av dagen ledig :)


Nu ska jag hitta en bok och läsa ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0