Yeah

Idag har det baotaregnet hela dagen och jag blev utelåst ><
så efter att ha betat av alla släktingar och upptäckt att dom inte var hemma så gick jag till johanna och hon var hemma :D så atm så har jag på mig hennes kläder och har druckit blåbärs saft så jag har batoablå tunga ;p

Ikväll tänkte jag fara och träna, men det fick ge vika för svenska läxa ><
skulle ha skrivit inledning idag också på lokalen, men den fick också dissas.

Har delat ut flygblad idag på skolan, med darlo och några tjejer som var intresserade av RS, det var helt chill, ska träffa dom på torsdag igen före mötet och snacka och fika litegrann.

MIN EVANOVISH BOK HAR KOMMIT!
jag är så jefla glad så innan jag börjar med någon läxa så kommer jag förmodligen att läsa den -s-

well, hejs.



jag började skriva argumenten och skrev klart ett utav ämnene.
men efter dissen tappade jag totalt all pepp.
så whatever.

Kommentarer
Postat av: Carro

vilken evanovich bok är det??

2007-09-17 @ 17:03:13
URL: http://caarrolajn.blogg.se
Postat av: Carro

de är grymt bra de böckerna...läste 10 st i somras...:) har du sett 11:an som pocket än??

2007-09-17 @ 20:17:30
URL: http://caarrolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0