Golvad.

Yeah, igår var jag på första karate träningen på en hel evighet, och vad tror ni händer?!
jag blir golvad :p eller tekniskt sett inte men i princip iaf, hanna var inte där så jag körde mot en av mina kusiner och han är längre än mig och väger 90 kg, jag är 157 och väger 53, jag håller i en stenhård mitz och han ska sparka på den 100 ggr, första sparken satsar han som fan och jag håller mitzen i huvudhöjd, han sparkar och jag håller inte emot nog hårt, får den stenhårda mitzen + spark i huvudet.
resultat: AJ!

well, jag blev baotayr och började må illa så jag fick sätta mig i soffan tills träningen var klar och för att allting inte skulle snurra så satt jag och höll stenhårt i mitt bälte i typ 20 minuter då putter kommer och sätter sig i soffan och då skulle jag släppa händerna och jag var ju helt yr då så när dom inte gick att öppna så vart jag skiträdd och började storgråta mitt i allt ihop, och det var så dålig luft där inte så då andades jag jättekonstigt till på köpet :p
det är rätt komiskt när man ser på det såhär i efterhand -s-

så idag har jag världens huvudvärk och världens stelaste nacke.
Keep going!

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Godmorgon! Ha en bra dag! :)

2007-09-25 @ 07:21:39
URL: http://klinten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0