Yeah.

I veckan har jag gått skola på halvtid, men nästa vecka är jag förmodligen tillbaks som vanligt :D
Idag så är det argumentation kvart över åtta på morgonen, jag är med i ett lag som jag knappt har pratat med och som inte har några dumma papper på sina argument vilket gör att jag bara har argument för 4 ämnen och det är bajs.
Well, idag ska jag bara gå på svenskan och matten.

Idag fyller min bror 15 år, Grattis Samme!
Vi ska äta tacos och tårta ikväll :D

Och nästa fredag fyller jag år :D

Jag var barnvakt igår för första gången i mitt liv, det var sjukt skoj , jag skulle lätte tänka mig att bli dagisfröken eller något efter det här :) egentligen skulle dom ha somnat tills jag kom dit men dom vart så speedade när jag kom så vi satte och såg Grodan Boll och myste i soffan, sen efter filmen ville Max gå och lägga sig direkt så då fick jag pyssla om honom litesådär och sen gick jag och la mig i Leos säng och läste en bok för honom,, den var skitcool, den hade massa såna där ljudknappar, varför är det aldrig så "vuxenböcker" ? :D
+ att dom hade köpt ostbågar åt mig :D och när jag skulle gå så räckte Johanna helt plötsligt fram en hundring :)
det var lätt roligt :D

På tal om pengar fick jag lön av ISS igen sen jag jobbade där i somras, så nu fick jag semesterersättning på 400 spänn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0