Yeah

Precis nyvaknad :) jag drömde wierdaste drömmen men den börjar försvinna nu -s-
Sitter och dricker nyponsoppa , igår fick jag katalog från lumpen som låter rätt trist, men det fanns en helcool träningssida som jag registrerade mig på ( madeinlumpen.se ) allting var så fint och chillt så nu är jag helpepp :D

igår var jag på skolan och hämtade massa läxor så jag har massa saker jag kan göra idag + att jag ska träffa bäääääääääbisen :D

 Han heter Alvin <3

Och jag var på stan med mormor och kollade garn och helt plötsligt gjorde hon dagens insats och hivade upp en snubbe som ramlat ner från sin rullator :)

Nu ska jag ta en dusch och klä på mig massa kläder och gå en promenad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0