Torsdag.

Skola
Svenska - Färdlektyr
Matte - me is the shit på andragradsekvationer!
Engelska - Grammatik, word work
Historia - Lämnat in rapport, jobbat med vg frågor.

Vi har baotalång historiatimme på torsdagar, 2 till 5.
så vi har kommit på lösningen att 2 st bakar till varje torsdag så fikar vi i mitten ;)
Idag var det min tur, jag hade bakat morotskaka och alla kastade sig över den så fort jag ställde ner lådan på bordet, den var slut på ca 5 minuter och folk satte sig sen och åt glasyr från foliet, så jävla lyckat :D Jag älskar att baka när folk äter det! När min bror hade lan bakade jag typ 5 ggr per dag för att göda dom ;)

Idag träffade jag Erik! jag var på väg till en lektion och sen helt plötsligt stod han där, på tal om det fick jag precis ett sms av honom: " Trevligt att träffa dig :) kan ju hitta på något till veckan ifall du vill :) "
Det var sickt länge sen jag träffade honom så jag ska lätt umgås med honom någon dag :D

Jag och darlo var och beställde ringar idag <3<3<3<3<3<3<3

Just nu i skrivande stund sitter jag dock på RS lokalen, det är strax möte :) (Det finns ett sjukt gott kokoste här som jag hittade på ica på porsön som jag ska gå och köpa till veckan!)


23.14
Det är Bones nu!
Jag har fetaste sovmorgonen imorgon så jag ska dra ut på långpromenad med zibbe och ta kort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0