Söndag.

Igår köpte jag nya übersöta trosor :) Darlo tyckte också om dem <3
Jag gjorde btw ett försök att se Alien men den var så sjukt äcklig ><
Till middag blev det linsbiffar (lyckade den här gången) och cremefraiche röra, efterrätt glass, grädde och fruktcoctail , det var baotagott.

Idag är det slööödag :D
Dagens mål
Köpa chips.
Äta chips.
Läsa Evanovish.
Bleka håret.
Mysa med darlo.

Till frukost så bakade jag hälsobullar, så det var mysfrukost med bullar, te och ägg <3
Baka is the shit!


15.15
Har precis mysbadat med darlo <3
Väntar på att håret ska torka och sedan skall jag bleka det :)

Lovet
Måndag: Ringa mig, och stan med mamma <3
Tisdag: RS grejsimojjer.
Onsdag: Fika med Erik och Tobbe :)
Torsdag: Åka till till stockholm.
Fredag-Lördag: RS kongress.

Måndagen då skolan börjar anläder tåget till luleå en timme innan skolan börjar, så det blir typ frukost på tasty och sen skola direkt -s-


18.01
Nu sitter jag med blekning i håret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0