Onsdag.

Det känns som torsdag och det är sjukt störande ><

Idag är jag überstressad, jag hinner inte ens fara till domkyrkan och kolla när darlo sjunger><
Att göra
*
Skriva rapport om Alexander den store
* Göra engelska grammatik.
* Baka morotskaka till klassen till morgondagens historielektion.

Inte särskilt många saker, men varje sak har stort omfång ><

well, nu ska jag fortsätta vara effektiv!


23.15
jag är snart klar med rapporten men jag har inte hunnit engelskan, fast jag borde hinna den imorgon på lunchen. fast nu kom jag på att jag har en till historiegrej som måste göras >< gah! jag kommer få sitta uppe hela natten ><

Jag älskar dig darlo<3 men jag hatar att du inte befinner dig i min närhet på nätterna.


00.21

yeah, nu lägger jag ner rapporten och skriver klart på skolan imorgon.
morotskakan blev god :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0