Onsdag.

Skolan var chill, musikhistoria och bild :)
chilla med holia och hunnybunny, träffade till och med darlo en sväng :)
fast nu hetsskriver jag läsloggen till svenskan som ska vara inne imorn, men jag hoppas att det ska gå bra iaf ^^

På fredag fyller jag år och då ska jag ha min gula klänning på mig :)
På lördag är det släktkalas i torpet och då ska jag ha min gröna "klänningssak" (för att citera holia ;p) om jag kan för jag tvättade idag och dom skulle tydligen tvättas på 30 grader så jag har krympt dom nu och vet inte om dom är snygga längre ><

wellwell, jag ska skriva klart loggen nu och ge mig ut på min försenade joggingrunda :)


23.47
jag blev precis klar med loggen, hann inte med min dumma joggingrunda.
och den blev baotadålig, men den existerar i alla fall nu >< aldrig mer skriva läslogg på en så tjock bok!
och jag skulle ringa till darlo men han kanske sover nu, fast jag ska ringa i alla fall <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0