myshundarna :)

Igår så var jag hundvakt igen till Leona , det var mys och zibbe blir alltid så glad när hon kommer hit, annars är han så depprimerad över att han inte är i torpet : )



Dom snodde ben av varandra hela dagen och gruffade lite då och då men jag tror ändå att dom är lite småpolers :)


Vi har btw köpt en stuga som vi kallar för torpet, det är baotamysigt där :D
Me und darlo har ett eget rum med gula väggar (som vi ska måla någonting på), en söt liten säng med gult täcke and so on, och så ska vi sätta söta gardiner och stoppa in en blomma :)
zibbe älskar att vara där så han är helt depp nu när vi är i stan -s-



zibbe har på sig en orange scarf nu när det är älgjakt och dom promenerar i skogen och han är så soet :)


Idag så ska jag till skolan en snabbis och hämta läxor och sen ska jag träffa mormor och gå till garnbutiken och köpa garn, hon ska sticka en tröja till mig i julklapp :D så strax ska jag välja ut ett mönster på garnstudio.se :) jag håller btw på att virka en väska också, så jag ska köpa garn själv till den <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0