Helgen.

Var chill, mys med darlo på fredag och bio på lördan med RS gäng.
Vi såg Sicko, Michael Moores film om sjukförsäkringssystemet i USA, den var helt okej.
Erland (snubbe från RS) bjöd mig och svenne på bion och max i utbyte mot att vi hjälper honom när han ska ha fest om någon vecka, och det är jue helt chillt :)

Igår tänkte jag: shit vad jag ska bli smal, nu ska jag sluta äta! men sen så slog det mig liksom; varför? jag älskar mat, jag avgudar chips och framförallt så älskar jag att laga mat och liksom mat is the shit!
Jag insåg istället att lösningen på problemet var att träna och inte sluta äta. Det känns som att om jag skulle dissa mat och bli super smal så skulle jag ändå inte vara nöjd, det skulle nästan kännas lite som fusk, att vara lite smålat sådär att välja svält ist för träningen. Slutsats: Träna + mat + chips + godis = Min lösning för att må bra!

På tal om det så ska jag gå på en jättemysig pizzeria ikväll och äta flottig pizza tillsammans med darlo och efter det så ska jag gå på en längre promenad med Zibbe, och jag ska må så jävla bra!
På tal om det igen, jag får börja träna igen nästa vecka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0