Fredag.

Fredag!
Mutter och putter far till torpet och de vanliga helgrutinerna kommer tillbaka :D
Idag följde jag med på morognpromenad med mutter och zibbe, men jag hittade ingenting att fota ><
Så jag får leka paparazzi på skolan eller något :)

Och idag har vi yoga på idrotten, det ska bli så sjukt skoj att testa :)
+ att me und honeybunny ska börja simma på måndagar ^_^ Förr eller senare kommer jag förmodligen börja med karaten igen för det var så sjukt skoj och jag blir så sjukt rastlös när jag inte tränar, men just nu känns det som att det är bra att fixa lite kondition och styrka på egen hand.

Idag ska jag storstäda mitt rum!
Jag ska möblera om och fixa allt, det ska bli så sjukt skönt :D
Harmoni!


08.23

Jag har precis beställt skolfotona nu :) jag är teknisk ;p
Funderar på att gå och göra äggröra till frukost , eller varm choooooklad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0