Födelsedag och helg!

I fredags fyllde jag 17 år!
Ingenting speciellt med det egentligen men jag tycker om tårta och presenter :D
Mutter och putter väckte mig klockan 7 på morgonen med tårta, bullar och present,   EN ROSA MOBILTELEFON!
Me löv it!
Dagen fortsatte med skola men det var helt chillt och efter skolan gick me und darlo på Österns Pärla och åt vegetarisk pasta som var sjukt god <3

På lördagen hade vi släktgalas i Torpet = 800 kronor, en chipspåse och chokladkaka :)
Me und darlo slipade över där och det var helt mysigt, Torpet is the shit!

På söndagen var vi på skogspromenad med mutter och putter, och zibbe såklart :) Jag hade med mig kameran från skolan (Fotografisk bild) och tog massa kort, det var chillt men jag fick spindelnät i ansiktet all the time ><
och en spindel kröp på min tröja, men den föll ner och efter det var det chillt igen -s-
Vi traskade tillbaks till torpet igen efter en timme kanske och värmde veglasagne och kaka :D sen sova ett tag och fara hem. Me like torpet <3


I måndags drejade jag på formkursen och det var sjukt skoj, sjukt svårt och sjukt geggigt. Min drejmackapär var det hål i så mina byxor var alldeles leriga efteråt, men det blev en krukliknande sak av det hela iaf ;p och min grodskål är klar, nu ska den bara torka så att jag kan slipa till den litegrann :)

Idag har jag bakat :) eller jag har iaf stått i köket en hel del, jag bakade hälsobullar,sockerkaka och lagade linssoppa. Darlo hälsar att det var en hit!

Just nu sitter jag och ser på Ugly Betty och sen är det Housewifes :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0