<3

idag sov jag hos darlo <3
och vaknade av att Leona hoppade upp på min rygg och mosade mig -s-
darlo skulle upp tidigt fast när väckarklockan väl ringde så bestämde han sig för sovmorgon ist och drog in mig under täcket igen, men då hade jag så muppit ont i nacken så jag tog min älskade stödkrage och satte mig i soffan och såg på Dr Phil O_o
kring 9 så åt vi frukost och sen så traskade jag hem till mig med Leona i släptåg så hon slipper vara hemma när alla är på BB och svenne är på skolan, det är inte som om jag har något bättre för mig när nacken muppar -s-
så nu har the dogs precis ätit, dom är så soeta, först äter dom från varsin egen skål och sen så byter dom till den andras och käkar upp allting där ist :) så nu ligger leona vid mina fötter och zibbe har återintagit sin bädd som leona snodde igår ;p

Har precis fått en tid hos sjukgymnasten på fredag kl 12.30.
vilket egentligen är ett smärre problem, för jag kommer missa sjukt mkt skola
men jag håller på att mejla massa lärare och ber dom skicka uppgifter och sånt :)

well, nu ska jag välja ut blommor till trädgården i torpet :)



yeah, nu har jag fått läxa i svenska och engelska, väntar på svar från historia och matlagning.
jag har precis sett glamour och det är så sjukt fascinerande -s-
jäjä, jag ska fora ut med the dogs nu och sen försöka fixa blommorna :) och kanske måla någonting..


woho, nu har jag fått läxa från matlagning också :)
bara historia kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0