Söndag.

Helgen har varit helbäst :D
fredag var det baotalång skoldag men sista lektionen så hade jag porträttfotografering med Hanna, det var skitskoj, vi drog fetaste poserna och sen framkallade vi rullen, förhoppningsvis blev den bra :)  Vi ska framkalla våra egna filmrullar imorgon också!

Efter lektionen slutade så drog jag till kulturens hus där jag skulle möta Erland, Paula och Markus. Vi skulle dra och handla och de var på RS aktivitet alla skulle ändå samlas på KH så jag drog dit :) Jag, Paula och Markus hade inte varit med på aktiviteten så när vi satt där + att Matilda och Boris dykte upp as well, blev alla konfunderade och Jonas anmärkte att vi förökar oss fort , det var roligt och se alla miner :D

Vi drog i allafall vidare till Willys och handlade, jag var helt lost men tillslut så hittade vi allt vi behövde iaf, + lite till :D
Kom hem kring 7 där Darlo väntade, tänkte laga mat men fick överaskningssex istället :) Det var bara vi hemma så vi slängde ihop grejer till Tacos :) Egentligen var det tänkte att vi skulle laga paj till morgondagen också men klockan 9 var jag dödstrött så det blev ingenting av det -s-

På lördag steg vi upp klockan 8 och lagade paj till Erlands fest, Tomatpaj och paprikapaj :)
Vi skulle vara i stan till halv 12, men pajerna vart lite försenade och jag var tvungen att springa och köpa folie, så jag drog mig in till stan till 1, utrustad med täckbyxor och dunjacka, jag hittade dock inte mössan >< Stod ute en timme och fick inga namnunderskrifter alls, gick in och fick direkt en autogiroprenumeration :D
Klockan 3 var vi hemma igen och snabbåt lite makaroner och fixade klart allting och kring 5 hämtade Erland oss.

Festen var baotarolig, Signe var där och det var så sickt skoj :D Och all mat var baotagod och jag fick ta med mig det som blev kvar av Signes morotskaka hem :D Vi körde frågesport och mitt lag fuskade till sig segern -s- men det var skitskoj :D

Idag, söndag, är jag helpepp, jag har käktat morotskaka till frukost och har precis nyduschat, om ett tag ska vi dra till Svenne och titta på Alvin :) Jag ska dessutom försöka träna ikväll.

Jag vägde mig igår, jag har inte vägt mig sen i sommras för vi har ingen våg hemma, och jag upptäckte att sen jag slutade träna och började äta nyttigt så har jag gått ner skitmkt , jag trodde alla skojade när dom frågade om jag hade gått ner i vikt. I sommras pendlade jag mellan 52-55 kilo, men nu är jag nere i 47 >< Sist jag vägde 47 var i sexan typ. Menmen, Jag ska fortsätta äta nyttigt, men börja träna igen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0