Onsdag.

Det är inte som att det är meningen att bli ledsen
jag gör det inte med flit
men jag kan inte hjälpa att det känns
som att du väljer bort mig.

Jag har inte svårt att sommna, det är bara det att jag inte vill sova
inte ensam
för det är inte som att sova, det är att ha mardrömmar hela jävla natten.
Men jag ska försöka vara oledsen i alla fall, för din skull.


Jag ska fara till Moa nu.


Yeah, det var skoj hos Moa och jag är på lite bättre humör nu :)
Vi åkte skidor, spelade Barbiespel, kollade på crazyfrog, hade disco och såg på film :)
Moa och Filip är så sjukt söta!

Nu ska jag göra receptförslag åt Erland som ska ha fest på lördag och som vi ska hjälpa till att fixa mat åt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0