Måndag.

Idag har vi kompledigt :D
Fast det blir inte så mycket ledigt för det, först aktivitet på stan med RS, sedan Studiecirkel, sedan träning.
Klockan är bara 10 än, så jag ska duscha och sådant och sedan traska iväg till Svenne :)

Telefonsamtal igår
Farmor: Jahajaha, när ska ni förlova er då?
Jag: Ehm, vi har redan gjort det
Farmor: VA?! när då?
Jag: Ehm, typ två,tre veckor sen
Farmor? VA?! berättar du ingenting för umme längre?!

Well, detta ledde till att vi i alla fall gick och hälsade på henne :)
Jag målade lite på min tavla och åt glass och när Svenne gick hem och jag inte fick följa med dit och sova så bestämde jag mig för att sova hos farmor, så jag kommer precis därifrån :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0