Lördag.

Igår fyllde min morfar år, det var middag hos honom, mormor hade gjort hasselbackspotatis, det är så sickt gott!
Moa var där, det är min 6 åriga kusin som är typ sötast i världen, vi ritade och bad alla skriva sina namn, sockfärg och sedan lärde jag henne att skriva skjorta ;)

Jag hade foto igår också, med Hanna <3, vi gormade på i mörkrummet, jag framkallade baotaniceiga bilder men torkade dom inte tillräckligt så nu är dom fläckiga >< Men jag fick jättefina bilder på hunnybunny som jag har hängt upp på min vägg, jag ska göra en ny fotoväg med enbart riktigt foton :)

Idag var det öppet hus på skolan, jag hade bild i 4 timmar, fast det blev inte så mycket av det, jag och Hanna gick och såg dansföreställningen två gånger och chillade i fiket :) Jag håller på att göra en mask av hönsnät, tapetklister och papper, det är en blomma med ett ansikte som jag ska ge bort i julklapp till någon i släkten ;)

Klockan två kom putter och hämtade mig och svenne, min mor och hans mor hade grejer på arcusmarknaden så vi for dit för att hjälpa till. Moa var där och jag fick gå runt med henne massa gånger, och när min mutter hade farit hem så satte jag mig på heltid hos svennes morsa och då fick jag hålla Alvin! Det är första gången jag håller i en bäbis, han började stortjuta -s- men de andra gångerna gick det bättre :)

Nu sitter jag hemma med darlo, vi har ätit potatis och veggrejs och sitter nu och ser Sing a long :)

Fynd på marknaden
Ny väskpåse
Gröna ring örhängen
Gröna och guldiga örhängen
Jordgubbsmössa som Moa insisterade på att ge mig <3
Tjorven film som jag köpte åt Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0