Helgen och Måndag.

Torsdag - Tåget till Sthlm gick kring 17.00 men vi for in till stan kring 1-2 och kollade grejer och käkade på max. Väl på tåget var det skoj :) förutom att jag och svenne skulle sova i samma bädd i liggvagnen, det var så jävla oskönt så vi bestämde oss för att slopa den ideen till nästa tågresa.
Fredag - Vi kom fram till Sthlm kring 8 och tog pendeltåget till Haninge, där RS Kongressen skulle vara. De hade gjort det jättefint i lokalerna, med tanke på att vi var på en skola. Programmet började kl 9, så vi hann precis äta frukost innan vi skulle börja. Vi hade inledningar och disskusioner til ungefär 17.00
Lördag - Dagen började 9 igen men jag klev upp kring 8 och åt frukost och chillade biff :) Något jobbigare dag, vi hade grejer från 9 till 20.30. Men det gick bra iaf! På kvällen var det fest och jag spelade guitar hero!
Söndag - Söndag var hurtig dag, jag klev upp 06.30 för att duscha, det visade sig att jag var den enda som orkade med det så jag fick traska iväg till en gympasal där det fanns omklädningsrum och dusch, det var yberläskigt!
Kort dag. 9 - 12. Vi röstade och sedan var kongressen över. Vi tog pendeln in till sthlm en timme senare och satte oss på centralen och läste i typ 4 timmar innan tåget till Luleå gick. Det var chillt :)
Måndag - Tåget kom fram till Luleå halv 8, jag gick till skolan och var med första lektionen som var form och är 3 timmar, sedan skippade jag svenskan och gick hem pga sömn och matbrist. Tåg låter och är svåra att sova på, jag hade inga pengar med mig och hade inte ätit sedan frukosten i söndags.

Men nu har jag duschat och sovit ett tag med darlo <3
Det är invigningsträning av nya dojon idag och jag funderar på att fara på den.
Mitt första träningspass på flera månader, lär ju gå jättebra! Men jag ska iaf försöka och göra mitt bästa och försöka att inte spy av ansträngningen -s-


22.06

Träningen gick bra :)

Nu ska jag duscha och sedan skriva historia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0