Nyårsafton :D

Det är idag försjuttsingen ^^ 
Jag har precis vaknat upp med darlo, vi har sovit tillsammans i över en vecka i sträck nu och det är så jävla härligt <3
Nu väntar jag på att Nina ska ringa, vi ska till stallet och fixa :)

Vi ska fira nyår med darlos familj så lite senare ska jag göra falafel och ta med dit till ikväll :) Det ska bli baotaskoj, jag kommer fortfarande ihåg förra nyårsafton så det känns som att allting har gått baotasnabbt. Liksom i Mars så har vi 3:års dag försjuttsingen :D

Igår såg jag Guldkompassen tillsammans med darlo, den var baotabra förutom att jag blev jätteupprörd över slutet tills jag kom på att det är en triologi :D Jag hade btw flätat hår för första gången sen typ 5an ;p

yeah, ni får ny uppdatering ikväll ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0