Muppao

Idag så var jag helpepp på att äntligen bleka håret, så på väg hem från stan hoppade jag av vid centrum för att köpa blekningen, och så var den slut! Vilket betydr att jag måste gå och köpa dyrblekning någonannanstans ><
Den 2:a far jag på läger och då ska det bannemig vara blekt!

Annars så har jag haft en helt okej dag ;p
Vi sov hos Svenne inatt, och klockan 9 orkade jag inte sova längre och drog vidare ut till vardagsrummet, då vaknade Nina och vi for iväg till stallet :D Stall is the shit :)
Har hunnit med stan en snabbis också och klockan 7 ska me und darlo på Österns Pärla och ha mysmiddag och sedan myskväll ensamma hemma hos mig <3<3<3<3<3

Meeeen, nu ska jag dra vidare igen och slå mig ner vid tvn och låta svenne nörda framför datorn där han btw ska kolla fusk till sitt nya ds spel :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0