<3

Jag tycker om myshelger!
Förra helgen överraskade Darlo mig med ostbricka :)
Vi var på väg hem från stan då han sa att han tänkte hoppa av vid centrum men att jag kunde fara hem i förväg.
Jag tänkte egentligen inte mer på det förens han kom hem med massa godsaker :D
Nötter, medelhavskex, ost, vindruvor, choklad och cider! Det var baotamysigt, vi släckte ner vardagsrummet och tände ljus istället och slog på The illusionist (baotabra film!) och hade det allmänt jättemysigt <3

Igår så köpte vi melon och vindruvor och smaskade det och godis och myste framför tvn, och idag så tänkte jag överraska honom med myskväll :) Jag har städat och gjort det helt fint, tänt ljus, slagit på julskiva och förberett maten, så när han kommer hem så får han mysdukning med vegetarisk lasagne och så tänkte jag baka någonting gott :)
Jag älskar att överraska honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0